wtorek, 2 sierpnia 2016

Kanadyjskie modele koni Schleich


Helooł!
Tak jakoś zaciekawiły mnie pewne schleichowe modele, które zobaczyłam na blogu blogowej koleżanki. [Link do jej bloga: *KLIK*] Okazało się, że są to modele Kanadyjskie, niedostępne w Polsce. Modele to rodzinka haflingerów i kuc islandzki.
Jak dla mnie niektóre są średnie, ale o niebo lepsze od naszych tegorocznych nowości. Przejdźmy do zdjęć, żebyście je wogóle zobaczyli :)
Ogier hafek. Ma ten potenszjal :D
Ogier haflinger to według mnie najlepszy model z tych kanadyjskich.

 
Mocno, mocno średni :/
Nie przypadł mi do gustu ten źrebak. Mocno średni :c
Chcę ją!

Kolejny dobry model :D Chcę ją, aczkolwiek chyba dostałaby inną rasę i maść c;
Kudłatek c:
Kudłaty islander :D Na 101% by do mnie trafił :D Lubię kudłate grzywy ;p

Tyle jest tych kanadyjskich Schleichów. Ładniejsze niż nowe Polskie. Chociaż w skali LB nic nie pobije Collecty.
Już zmykam, a więc...
Sayounara!
/LisYukki
Awwww, mały Tomoe taki kawaii *-*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz