niedziela, 7 sierpnia 2016

Ranking koni Artist Resin :)

Helooł!
Tak mnie dzisiaj naszło na sobotnie przemyślenia ^^ I dumałam, i dumałam, aż wreszcie wydumałam kolejny ranking na blogu :) Skoro są breyery Trad, to czemu ARki Trad mają być gorsze? Bez przedłużania, zapraszam na 15 najlepszych Artist Resin w skali Traditional!

15. Artist Resin NN.
Tak, model piękny. Świetnie się prezentuje. Z jeźdźcem prezentuje się bardzo dobrze. Ale coś mi tu nie pasi. Nie znalazł by się na mojej półce.

14. Artist Resin NN. <znowuuu>

Ta NN-ka jest piękna. Są jakieś szanse, że znalazłaby się na mojej półce. Chyba powinna zająć wyższe miejsce... Aczkolwiek, inne modele biją ją na głowę.

13. Artist Resin NN. (ZNOWU!!!)
Piękny, wspaniały itd. Jednak wygląda bardzo breyerowo i plastikowo :(
Wszystko ładnie, pięknie, tylko ta plastikowość... :'(

12. Artist Resin NN. (!!!)

Taki plastikowy,  nierealistyczny... Tak, jest gniady... To pewien atut. Ale sam model wygląda tak szaro i smutno :(

11. Artist Resin NN. (...)

No nie powiem, maść jej dobrze robi. Do tego jest folblucicą <3 Piękna. Chociaż dziwnie Cortesowata... A Cortes jest tylko jeden.

10. Arabek Artist Resin NN.

Dynamiczny. Ale maść ni pasi :c Tyle w temacie.

9. Żyłkowe Resinkowe NN.
Cud, miód. Z orzeszkami. Mmm, piękne. I te żyłkiiiii! Mówię jako żyłkomaniaczka. Maść Maximum Splash White (?) też pasuje modelowi. Piękny model, nic dodać nic ująć.

8. Ice - Kitty Cantrell.
Cuudoo. Chcę go. Ma te detale, ten potenszjal... Zrobiłabym z niego białego folbluta. Takiego Tomoe <3

7. Yadakiss - Katya Elp.
Achał. Bardzo w moim guście. Taki nie do podrobienia. Gdybym go miała... ach, marzenie. Razem z Ice... Tyle, że Yadakiss jest taki bajkowy trochu :/

6. Cremello NN-ka.

Piękna. Kolejne marzenie. Seriously, czas się brać za totka.

5. Arabek NN-ek.
Super-ultra-hiper-mega piękny arabek. I w dodatku kasztan. To to arab to to!
Cytując Metalfish: "to przypomina araba że araba, a nie araba że nie araba" :')

4. Fire - Kitty Cantrell.
Nie, no. Zbankrutuje na tych tradach. I skąd tu wziąć tyle tysięcy? Piękny. Arcydzieło.

Wchodzimy na podium!!! Tutaj poziom sięga absolutnego mistrzostwa! Ukłon aż do ziemi dla tych artystów...

3. Nocturno - Kitty Cantrell
Po prostu ideał. Tak by się chciało go mieć... Jednak nie jest to ideał idealny.


2. Stormwatch - Sarah Minkiewicz-Breunig
Nie jest to koń-ideał. Kopyta ma zniszczone, a grzywę splątaną. Jednak to TO jest dla mnie prawdziwym realizmem. Nie jest to wymuskany sportowiec. Jednak moje serce mimo tego skradła inna ARka...

Uwaga, uwaga, zbliżamy się do zwycięzcy!

































1. Umbra - Maggie Bennett.
Umbra nie jest grzeczniutkim konikiem z warkoczyczkami. To jest prawdziwy dziki ARAB, a nie stojący ciągle w stajni wymuskany kucyczek. I to mi się w nim bardzo, ale to bardzo podoba.

To tyle tych AR-ek.
I przepraszam za tyle NN :(

Sayounara!
/LisYukki

4 komentarze:

  1. Może napisz tę notkę jeszcze raz? Znajdź nazwy modeli, uzasadnij swój wybór, dowiedz się jaką rasę czy typ model przedstawia, a do każdego zdjęcia dodaj źródło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, w sumie... Ta notka chyba nie prezentuje poziomu bloga.

      Usuń
    2. No, w sumie... Ta notka chyba nie prezentuje poziomu bloga.

      Usuń
  2. Jaka ja kiedyś mądra byłam XD

    OdpowiedzUsuń