poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Wakacyjna sesja :D

Helooł!
Dziś chciałabym pokazać Wam moją sesję, pierwszą sesję w te wakacje! Halterkową sesję! <znaczy pseudohalterkową sesję...>
Do zdjęć używałam tylko tych dwóch modeli.
Tradycyjna skałka :3 Jakby to kogoś interesowało to tak,
żółty halterek jest cieniowany. <Tomoe walnął go cieniem XDD>
Zakuro na drugim planie.
Gwiazda to Akkey. 
Ten "óczóć" Zakura, gdy nasłoneczniony jest
tylko Akkey... 
*the few moments later...*
Ta tradycyjna trawka. Wszystkim dobrze znana :3
To miejsce, te domy w tle ;p...
Wielka chwila Zakura :3
A Akkey? Obraza majestatu ;p
Halterki wykonane są z muliny Ariadna. <zalatuje reklamą> Żółty jest cieniowany cytrynowy, a ten należący do Zakura jest brudno niebieski. Wszystkie jego rzeczy są niebieskie :3 Niebieskie jak niebo :3
Sam Zakuro. Wreszcie ten Akkey mu nie przeszkadza XDD
Ale ten Akkey jest uparty...
"Aiko, nie mów, że teraz będziesz mizdrzyć się do
tego zdjęcia..."
No Aiko...
"Aiko, nie mów, że teraz będziesz mnie zdjęciować!"
Ale ja uparta :D Nawet na bloga wrzucam XDD
...
Zakuro mnie zabije.
"Doprawdy, Aiko, jesteś niemożliwa!
Serio chcesz nas zdjęciować?"
Akkey 2016 😂
Chmurki chmurencje :3
Chmurkowo :3
[Z] "Aiko, świetne miejsce. Skąd je masz?"
[Ak.] "No właśnie, zdradź nam!"
[Aiko] "To moja najmojsza tajemnica :3"
Nie zdradzę nikomu :3 
W końcu każdy poszedł w swoją stronę...
"Ciekawe, gdzie tego lisa wcięło..."
<lis to ja>

Taak, piękny że mnie liseł. Prawie jak ten *^*
**trochę mało końskie**
Tyle, że ten Tomoe jest malutki *^*
Taki kawaii ♥ 
Dobra, wracając do sesji...
"Aauć! Uważaj trochę, Zakuro!"
Nie zdawanie sobie sprawy z własnej siły level expert XDD
Znowu każdy w swoją stronę. Zakuro idzie w cień.
Niestety zdjęcia w cieniu to lipa. [*] światło.
Dziarskim kłusem przez świat ^^
Akkey chyba woli słońce... no cóż, o gustach się nie dyskutuje. Są gusta i guściki.
Rozpędzony prosto w stronę słońca! :D
[Aiko] "Hej, hej, heej! Uspokój się trochę!"
[Z] "Cicho, nieznośny lisie."
Tym lisim akcentem zakończę tą sesję. Serio się napracowałam. Może ktoś to zobaczy.
Lis żegna.
Sayounara!
/LisYukki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz