środa, 3 sierpnia 2016

Nowa diorama ^^

[code:simple7273727/Ostrzeżenie: dobrze rysujące osoby niech nie kaleczą sobie oczu oglądaniem zdjęć dioramy./code:7374737]

Helooł! 
Witam was w kolejnej notce :) Dzisiaj będzie o mojej nowej dioramie. Rysowana jest suchymi pastelami ;) Nie jest zbyt realistyczna, ale to moja druga :/
Także ten... zapraszam do oglądania :)
PS Z góry przepraszam za sześć prześwietlonych zdjęć :(
Prześwietlone :/

 Biel, pochłaniająca światło, i brąz, odbijający je. Masakra jakaś :(
Diorama pasuje do skali LB, którą robi
Schleich.
Kolejne prześwietlone :/ Wtedy pomyślałam, że to światło jest ok.
W swoim tradycyjnym żółtym halterze.
(czyt. kantarze sznurkowym)
Diorama strasznie mi się podoba, jest o wiele bardziej realistyczna od poprzedniej.
Przy Zakurze to prześwietlenie nie jest
takie złe, ale no...
Zakuro przy takich prześwietleniach wygląda okropnie złoto :/
Diorama jest I-D-E-A-L-N-A do
skali LB, którą robi CollectA.
Lepiej pasuje do LB collecta, niż do LB Schleich.
No zue prześwietlenia, no :c
Nie lubię ich, bardzo przeszkadzają.

Diorama jest o wiele za mała do koni w skali
Traditional.
Traditionale są do niej za duże, aczkolwiek myślę, że kuce trad/konie Classics by do niej dobrze pasowały.
Topsails od tyłu nie wygląda aż tak źle :)
Od tyłu jest do zniesienia :)
"Zakuro, przyjacielu!"
"Huh?"
[...]
"Akihito, weź mnie nie wkurzaj ;-;"
Ustawiłam światło :)
Akkey, za nazwanie go "Akihito", nieźle się
wkurzył.
Gdyby nie pewna dobra lisia dusza
mnie nie uratowała, i nie uspokoiła koni
płomieniem, to skończyłabym połamana.
Tiaaa, ta dobra lisia dusza to youkai-lis z poprzedniego postu :D
Bo migający aparat to największy powód
do strachu :D
Taaaaak, najlepszy powód to aparat :D
No i kolejne PRZEŚWIETLONE...
Skąd ja to znam...

Ech... nie skomentuję...
Wreszcie Zakuro ładnie wyszedł na zdjęciu
z użyciem światła :3
Nigdy tak ładnie nie wychodził na zdjęciach domowych+światło.
Selfie! XD
XDDDD. To jest moja reakcja XD
I wreszcie, Zakuro i Akkey wyszli.
Tym akcentem kończymy prezentację dioramy :)
Mam nadzieję, że się spodobała.

Sayounara!
/LisYukki

1 komentarz:

  1. JAK MOŻNA NAZWAĆ KONIE AKIHITO I ZAKURO XD
    I cały czas gadać o anime?
    stare dobre czasy

    OdpowiedzUsuń